Activiteiten kunnen mogelijk door de corona maatregelen tijdelijk zijn aangepast.
Neem contact op met de organisatie om er zeker van te zijn dat de activiteit plaatsvindt.

De vindplaats voor passend werk, leren en doen. Bij jou in de buurt.

`wat is corona` in eenvoudige taal

Organisatie: Steffie
Terug naar overzicht

Activiteit

Categorie

leren

Aanvullende informatie

Welkom op de website van Steffie. Steffie legt hier alles uit over het coronavirus. Steffie vertelt je wat je wel en wat je niet moet doen. Zo kan jij ervoor zorgen dat jij en anderen niet ziek worden. Bekijk het filmpje en blijf gezond!

Activiteit(en)

online

Voor wie

Leeftijdsgroep

kinderen vanaf 6 jaar, jongvolwassenen, volwassenen, ouderen

Dit is een activiteit voor

geen specifieke sekse

Doelgroep(en)

geen specifieke doelgroep

Omgeving

Begeleidingsvorm

niet van toepassing

Sfeer van het project

open

Kinderopvang

nee

FinanciŽn

Kosten

Geen kosten

Wijzigingsdatum: 2020-04-21

Sfeerimpressie van `wat is corona` in eenvoudige taal bij  Online dienstverlening

venster sluiten

venster sluiten

hulp bij inloggen

Bent u uw wachtwoord vergeten?
Voer uw gebruikersnaam of emailadres in en klik op verstuur.

Heeft u nog geen account? Kijk dan hier voor meer informatie.

Feedback en Support